
Beşiktaş resmen açıkladı. Zaten ocak ayından beridir belliydi. Cisse'den boşalan alana bedavaya alınan bir oyuncu. Bence Cisse'den iyi değil. Senelik de 1.2 milyon alacakmış.Fink ile ayrıntılı birşeyler yazmayacağım. Zaten zaman gösterecektir ama sıradan bir alman takımının vasatın biraz üstü bir oyuncusunu sırf bedava diye almak doğru mudur? Hem de Şampiyonlar Ligi'nde oynayacağını bile bile. Şampiyonlar Ligi ayarında bir futbolcu olmadığını iddia ediyorum. Bakalım zaman kimi haklı gösterecek.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder