Premier League etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Premier League etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

11 Haziran 2009 Perşembe

Durdurulamıyor!


Durdurulamayan tabii ki de Real Madrid ve Florentino Perez! Kaka, David Villa falan derken şimdi de Ronaldo'yu transfer ettiler. Marca zaten günlerdir çok iddialı bir şekilde yazıyordu. Sonunda United'da transferi doğruladı.Daha önce Perez'in Rüya Takımı'nı yazmıştım. Galiba takımı tamamlamak için herşeyi yapacaklar. Ana hatlarını bitirdiler zaten.

2 Haziran 2009 Salı

Barry City'de

Barry City'e katıldı.Geçen sene Liverpool'un 20 milyon euro teklifini reddeden O'Neill, Barry'nin düşen formu ve 28 yaşında oluşu nedeniyle düşen değerini City'e satarak bile kurtaramadı.14 milyon girecek Villa'nın kasasına.Ya Araplar akıllandı yada Villa pazarlık yapmayı bilmiyor.City için de Villa için de hayırlısı oldu.

1 Haziran 2009 Pazartesi

Daldan Dala

-Dün de belittiğim gibi Ancelotti Chelsea'ye gitti.Chelsea'de resmen açıkladı.

-R.Madrid'de Perez koltuğa oturdu.Pellegrini T.D, Zidane sportif diğrektör olacak.

-F.Bahçe'de Bilica, Trabzonspor'da Zafer Yelen ve Ferhat Öztorun sezonun ilk transferleri.

-Udinese'li Domizzi ve Quagriarella Napoli'ye transfer oldu.

30 Mayıs 2009 Cumartesi

Chelsea:2 Everton:1

F.A Cup Chelsea'nin.Buralara gelene kadar müthiş mücadele eden Everton'a biraz yazık oldu.Finalde de iyi mücadele ettiler ama güçleri anca buna yetebildi.Yinede tribündeki onca taraftarıyla oynadığı iyi futbolla tüm futbolseverlere iyi bir maç izlettiler.David Moyes'i de ayrı tebrik etmek lazım.Kısıtlı malzeme ile süper iş çıkarmış.Maçı izlerken düşündüm de acaba bir türk futbolcusu bu tempoyu kaldırabilir mi?David Moyes istiyorsa inanıyor demektir.Bize laf düşmez.


FA Cup Final
Final score
Chelsea 2 – 1 (HT 1 – 1) Everton
Drogba 21
Lampard 72
Saha 1

Chelsea
Petr Cech
Jose da Silva Bosingwa, Ashley Cole,Rodrigo da Costa Alex,John Terry,
Frank Lampard, Michael Essien (Michael Ballack, 61), John Obi Mikel, Florent Malouda,
Nicolas Anelka, Didier Drogba
Everton
Tim Howard,
Tony Hibbert (Lars Jacobsen, 46), Leighton Baines, Joseph Yobo, Joleon Lescott,
Phil Neville, Marouane Fellaini, Tim Cahill, Steven Pienaar, Leon Osman (Dan Gosling, 82),
Louis Saha (James Vaughan, 77)
Referee
Webb, H
Venue
Wembley Stadium Attendance
89,391


26 Mayıs 2009 Salı

Goodbye Turkish Delight






Tugay -Bizim Efsanemiz-

Onun  hakkında ne yazsam diye düşündüm biraz.Sıkıntım ne yazsam değil neleri sığdırabilirim oldu.Nasıl değerini bilemediğimizi mi yazayım yoksa orada kendini nasıl geliştirdiğini mi? Asıl orada kazandığı saygı ve bizi temsil edişi işlenmez miydi?2000 senesini hatırlıyorum.Nasıl gönderilmek istenildiğini de.Kolayı seçebilirdi herkes gibi. Kendisini Trabzonspor istiyordu mesela. Bilen bilir Tugay aslen trabzonludur. Gidip Trabzonspor'da oynayabilirdi 1-2 sene. Sonrasında sıradan bir anadolu takımında sessiz sedasız emekliliği olabilir, birbirinden şahane futbol tartışma programlarında birilerine ağız dolusu hakaret edebilirdi. "Galatasaray vefalı değil, vefa bir semt ismi olarak kaldı" kalıbını kullanan ilk oyuncu olarak tarihe geçebilirdi yerel futbol tarihimizde.Veya Ergün'ün yerine Hacettepe'de teknik direktörlük yapardı. Ama o öyle yapmadı. Çalışmaya ve öğrenmeye karar verdi. Gitti kendini futbolun gerçekten oynandığı topraklara attı. İskoçya'nın en büyük iki takımından biri olan Rangers'da oynadı. Orada bir şeyler öğrendi ve gerçekten sevildi. Biz sevemedik Tugay'ı onların sevdiği kadar. Değerini bilemedik onun. Bu sevgiyi görünce birden gençleşti zaten. Buradayken gitmeyen ayaklar orada tutulamaz oldu. Burada kaleyi bulamayan toplar orada gol oldu asist oldu pas oldu. Ve premier lig. 8 sezondur bu ligde oynuyor tugay. Hem de bu ligin kurucu kadrosunda olan bir takımda. Bu takımın kaptanlığını bile yaptı. Dikkatinizi çekerim. Türkiye'de gönderilmek için yer aranan bir adamdan bahsediyoruz burada. Gidiyor ve bir premier lig takımının kaptanlığını yapıyor. Ayrıca ölesiye seviliyor. Millet oyundan çıktığında ayakta alıkışlıyor, kendisinden maestro diye bahsediyor. Hatta yabancı kaynaklı bir haber sitesinin yorumlarında bir blackburn taraftarı "hayatımda ilk kez pazar günü ağlayacağım galiba, gitme Tugay" yazıyor.

Ben de kendisine diyorum ki gelme tugay. Kal orada ve o takımın menajeri ol. O adamlar enteresandır, daha doğrusu sadece futbolu severler. Boro küme düştü ve hala Southgate
 var takımın başında. Albion küme düştü herkes ayakta alkışladı. Orada kal ve daha da gururlandır kendini. Ha biz de gururlanırız ama emin ol orada kalman daha hayırlı. Sen devam et yoluna. Belki de şimdi çok başka bir kariyer başlayacak önünde. 

Yolun açık olsun.


25 Mayıs 2009 Pazartesi

Gol Kralı Anelka

1Nicolas AnelkaChelsea19
2Cristiano RonaldoManchester United18
3Steven GerrardLiverpool16
4Fernando TorresLiverpool14
RobinhoManchester City14
6Kevin DaviesBolton Wanderers12
Darren BentTottenham Hotspur12
Frank LampardChelsea12
Dirk KuytLiverpool12
Wayne RooneyManchester United12
Gabriel AgbonlahorAston Villa12

Milyonluk Eşşekler!

Başlığa bakmayın, gerçekten üzüldüm ama onlar için değil taraftarlar için. Böyle bir takım nasıl düşer inanamıyorum. İngilterenin tartışılmaz en iyi 10 kadrosundan birine sahipler. Fabricio Coloccini, Damien Duff, Obafemi Martins, Mark Viduka, Michael Owen, Alan Smith, Nicky Butt gibi oyuncularla Stoke ve Hull City'nin kaldığı ligden düşmeyi başardılar. 2007'de ki kulübün satışından sonra işerin yolunda gitmediği çok belliydi ama böylesi bir felaket de hiç beklenmiyordu. Premier Lig'de bulunduğu son 16 senede tüm biletlerini sezon başında satan bir takım Newcastle.Bu sezon dışında nerdeyse her sene %99 seyirci ortalamasıyla oynuyorlardı.Bu sezonki seyirci ortalamaları bile 48.750(St. James Park 52.387).Bu alanda da bir rekor kırdılar.En yüksek seyirci ortalamasıyla ligden düşen takım.Bu onlar için ne kadar büyük bir gurur olsa gerek.Daha önceki rekor da 42712 ortalamayla 1974'te ligden düşen Manchester United'e ait.
Umarım Newcastle hem taraftarlarını hem biz futbol severleri çok bekletmez.Yeniden Premier Lig'de görüşmek üzere...

23 Mayıs 2009 Cumartesi

Tuncay'dan Hat-Trick

Tuncay bu sezon oynadığı güzel futbolun semeresini kulüp bazında alamasa da bireysel bazda aldı.Garwin, taraftarlar ve futbolcular tarafından verilen üç "Yılın Futbolcusu" ödülünü de Tuncay alıp bence önemli bir başarıya imza attı.Taraftarların verdiği ödülde internet üzerinden oylama yapılmış ve %73 oy almış.%9 oy alan Downing'in önünde 1. olmuş.İngiltere'ye gittiğinde "Yapamaz, geri döner" diyen çoktu.Ama yaptı işte.Artık yazın yapacağı transferini düşünüyordur.Ligde umutları bitti diyebiliriz.Umarım Aston Villa, Tottenham, Everton gibi hem oynayabileceği hemde güçlü olan bir takıma gider.Zaten Avrupada şuan performans olarak en iyi durumdaki Türk bence.Umarım yaşamı boyunca hep başarılı olur.Ama bu kadar mücadele ettiği ve bu kadar "ruhlu" oynadığı sürece başarılı olacağından eminim.
                                            
Ayrıca bugün NtvSpor'daki programda kendisiyle ilgili önemli bir gerçek ortaya çıktı.Kendisine gittiğinde para kazandırmadı da gitti diye çokça çemkirilmişti.Aslında Tuncay "Bonservisime 5 milyon euro yazalım o parayı kulübe kazandırayıp gideyim" demiş ama "zeki" Aziz Yıldırım "ya tam kalırsın ya da gidersin" deyip Tuncay'ın bedavaya gitmesine izin vermiş.

22 Mayıs 2009 Cuma

2x(4x4)


Bu sezon hemen hemen bitti ve benim aklımda en çok kalan bu iki maç oldu.Bilgisayarında en azından özetlerini bulundurmak isteyen varsa diye linklerini veriyorum.Bence gerçekten arşivlik iki maç.

14.04 Chelsea-Liverpool maçı


Highlights part 1 \ part 2



21.04 Liverpool-Arsenal maçı