Milan etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Milan etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

5 Haziran 2009 Cuma

"Kaka İmzayı Attı Bile"

Resim Marca'nın birkaç gün önceki manşeti Florentino 5 numarayı Kaka'ya ayırdı diyor.Benim başlıkta Zidane'nın az önce söylediği bir söz.Eee adam artık Madrid'te transferin belki de 1 numarası.O bilmeyecek de biz mi bilecez.Gerçi bende bundan 16 gün önce transferi duyurmuştum ama neyse:) O günde her iki taraf içinde hayırlı olacağını düşündüğümü söylemiştim zaten.Milan gelen parayla bir tane iyi santrfor bir tanede stoper alacaktır tahminim.Haa bu arada eski haberde verdiğim sayılar biraz değişti.O kadar hata olur artık.Hata bile değil, o gün öyleydi sonradan işler değişti tabii.Son rakamlar 65 milyon bonservis, Kaka'ya senelik 9 milyon diye söyleniyor.Yine dönelim Milan'a.Transferleri doğru yapmalılar.Başkan seneye 4-3-1-2 oynayacağız dedi.-Ne kadar da Akdenizli oldukları belli di mi?-Başkan taktiği verdi gerisi Leonardo'nun.Ordaki 1 Ronaldinho. Zaten sırf Ronaldinho'yu adam etsin diye gelmiş bir adamdır Leonardo.Yoksa yine içlerinden bir adam çıkarırlardı da bu Leonardo olur muydu?Sanmam.Takımda önemli Brezilayalılar var ve Leonardo bu açıdan önemli.2'nin biri ise Pato.Diğeri WANTED!Keşke Eto'o'yu kaçırmasalardı. Onu da şimdi yazcam.Şimdi hedef Adebayor gibi duruyor ama ne kadar verebilecekleri şüpheli. Wenger bırakmak istemeyecektir.Stoper işine hiç girmeyeceğim ama ben stoper olsam ne yapar eder kendimi Milan'a atmak isterdim.Kendini bi kanıtla sonra 40'a kadar yolu var.Oyna oynama farketmez(Bkz.Nesta.)Serie A'nın geleceği için biraz kendilerini toparlamaları lazım.
İşin Madrid tarafında pek yazılcak bir şey yok.Perez ve Los Galacticos hikayesi.Yine de koşmayan, mücadele etmeyen Hollandalıların yerine iyi transfer.Zaten Sneijder ve Van Der Vaart Bundesliga yolcusu gibi duruyor.Madrid transferlere devam edip Barça'yı durdurmaya çalışacaktır en nihayetinde.
.
Çok alakasız not:Skibbe için Köln ile anılıyor diye belitmiştim bir kaç post altta.Frankfurt kaptı bile.Hayırlısı olsun.

31 Mayıs 2009 Pazar

Leonardo Milan'da

Milan'da gelecek sezon takımın başında Leonardo Araujo olacak.Guardiola Modeli'nin getirisidir bu karar.Avrupa'da bu yazın modası bu olacak gibi duruyor.Türkiye'de işe yaramayan 'bizim çocuk' edebiyatı Avrupa'da patladı.Artık Ancelotti'nin Chelsea'ye gideceği de belli oldu.

29 Mayıs 2009 Cuma

Yoann Gourcuff

Gourcuff için biraz da beklenen oldu.Bordeaux'da kaldı.Milan salak gibi sezon başında sözleşmesine 15 milyon euro'ya gidebilir maddesini koyarsa olacağı budur.Bordeaux parayı buldu.Ve Gourcuff'un bonservisini aldı.4 yıllık da imza attırdılar. Gourcuff'un isteği de gerçekleşmiş oldu.Bence bu transfer hem Bordeaux hem de Gourcuff için hayırlı oldu.Milan bunun acısını çok çeker.

25 Mayıs 2009 Pazartesi

Efsane #3 Hoşça Kal



Ne Hüzün, Ne Gözyaşı Her Şey Az Senin İçin...






Efsane #2


22 Mayıs 2009 Cuma

Efsane

Şimdi Moda İnce Çizgili Forma



Milan 2009/2010







Barcelona 2009/2010



Inter 2009/2010



21 Mayıs 2009 Perşembe

KAKA MADRİD'TE

Marca bu başlığı 16 Mayısta atmıştı.Büyük ihtimal Perezden alınan haberlerle yapılan haberde Milan'a 63m € , Kaka'ya 8m € net ücret yazıyodu.Bugünkü haber de Berlusconiden, "Bu kez satıcaz" diyor.Neyse hayırlı olsun...İki tarafta mutlu olacak bu transferde...