Barcelona etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Barcelona etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

5 Haziran 2009 Cuma

İbracadabra Barcelona'da!


İbrahimoviç'i genelde hep böyle hatırlarız.Zor gollerin adamıdır. Gerçi her türlüsünü itinayla kaleye sokar ama onu İbracadabra yapan attığı inanılmaz gollerdir.Bir iddiaya göre Barça'ya transferi bitmiş.Daha tam doğrulatamadım ama inanmasam buralara taşımazdım.Bence biter bu iş.Burada bahsetmiştim zaten. Görüşlerim tabii ki değişmedi ama belitmek istediğim 1-2 nokta var.Birincisi bence İbrahimoviç dünyadaki en iyi santrfordur.Ama daha öncede belirttiğim gibi Barça'ya uyar mı emin değilim. Mutlaka gol atacaktır.Hatta düzinelercede atar.Ama Barça'nın futbol sisteminde Eto'o'nun yaptıklarını yapmayabilir. Sen Eto'o'ya ileride deli danalar gibi koş, heryere bas sonra sana top atarlarsa bitirmeye çalış dersin.Ama İbrahimoviç bunu kabul etmez. İbrahimoviç mutlaka oyunun çok içinde olduğu bir sistem isteyecktir.Uzaktan vuracak bazı topları da ezecektir.İbrahimoviç bu.Guardiola eğer sistemine uydurursa inanılmaz bir takım olabilirler.Zaten öyleler de o zaman gerçekten dünya tarihini yeniden yazan bir takım ortaya çıkabilir.

Eto'o'lu İnter tarafında da Eto'o iş yapar deyip süper bir resimle bu güzel postu bitireyim.

Guardiola Ve Eto'o









Tüm iddialara katılmadığımı belitmemle birlikte bu fotoğrafları sizlerle paylaşmak boynumun borcu...

3 Haziran 2009 Çarşamba

Barça'da Temizlik

Barça'da geçen yaz başlayan temizlik Eto'o'nun kalmasıyla bitirilememişti.Her ne kadar bu sezon bu konu pek hatırlanmasa da Guardiola unutmuşa benzemiyor.Sezon biter bitmez ilk işi santrfor istemek olan Pep Eto'o'yu gözden çıkardı.Geçen sezon ayrılan Ronaldinho ve Deco'nun hallerine bakınca Guardiola'nın haklı çıktığı ortada.Benzema ve İbrahimoviç'i gözüne kestiren Barcelona 30 milyon + Eto'o formülüne güveniyor.Eto'o'nun zaten önümüzdeki sezon sözleşmesi biteceğinden 20 milyon anca eder diye hesaplanıyor.Bence Eto'o gönderilcekse bile yerine düşünülecek adamlar Forlan yada Villa olmalı.Sonra Eto'o mumla aranmasın.

Fildişi'nde CL Kupası


Yaya Toure kupayla birlikte baba ocağında...

28 Mayıs 2009 Perşembe

Finalin Ardından










Barcelona *Mes Que Un Club*


Öncelikle gönlümden geçen takım kazandığı için ayrıca mutlu olduğumu belirteyim.
Maç gerçekten güzeldi.Herşey istenilen gibi oldu.Bir tarafta kendi oyununu oynamaya çalışan(ama başaramayan) ManU,diğer tarafta süper bir Barcelona.

Takımlar maça yukarıdaki 11'lerle başladılar.Barça'da Keita-Busquets dışında muhtemel kadro oyundaydı.Aslına bakarsanız maçın başlarında benim kafamı kurcaladı Busquets değişikliği. Ama çok işe yaramış ki, Barça mükemmel bir pres uyguladı.Sahanın her yerinde.United'i kötü gösteren en önemli etken de o oldu.United pres yüzünden pas yapamayınca uzun oynamak zorunda kaldı.Herkesin dezavantaj dediği bek yoksunluğu da birden avantaja döndü.Çünkü normalin aksine kimse ileri çıkmıyor(çıkamıyor), defansın arkasına atılan toplar duvara çarpıp geri dönüyordu. United'e geçecek olursak onlarda da Scholes ve Tevez'in Giggs/Park ve Anderson'un yerine oynaması bence daha olması gerekendi.Böyle olunca zaten yapılan mükemmel prese karşılık top yapmakta zorlanan takım top da kazanamaz oldu.İlk 10 dakikada ki yalancı baskı da sonuç getirmeyince Barça bu sene çokça yaptığını tekrarladı ve skorbordu erkenden değiştirdi.


Eto'o'nun golü güzeldi güzel olmasına da karşıdaki takım 4 forvetli United olmasaydı İniesta bir topu o kadae sürebilir miydi?Özellikle benim bu maç hiç beğenmediğim Vidic'in de ikramı yadsınamaz.Ceza sahası içinde bir oyuncu öyle çalım yememeli.Karşısındakinin kimliği önemli değil.En kötü bozman lazım adamı.Hemle yapmayıp beklesen yine bişey çıkmaz ordan.Ama gol geldi.Barça açıldı.Manchester yıkıldı.

Golden sonra Manchester yükleneceği yerde daha da pasifleşti.Tabii ki bunda Barça'nın pas trafiği, üçgenleri çok etkili ama United'daki birçok oyuncu o dakikadan sonra maça olan inancını kaybetti.İçindeki azim kırıldı belki de.



 O dakikadan sonra başlayan dakikalarda Messi Ronaldo düellosu da başka bir yöne gitti.Messi oynuyor, atıyor, attırıyor, Ronaldo stat kameralarında ki resimlerine bakıyordu.Tıpki geçen yaz yaptığı gibi.Messi de Barcelona da açıldıkça açıldı hatta Messi Ferdinand ve Vidicli savunmaya karşı kafayla gol bile attı.Kramponla 172cm olan boyuyla.


Kazanan artık belliydi.Messi ve Barcelona.Maçın geri kalanı oynandı gitti işte.Maçtan geriye kalan joga bonito ve Barcelona *Mes que un club* benim açımdan.Ve bu takımın başında bir isim. Pep Guardiola.Belkide artık Gladiator Pep.O arenadan, karşısında kendisinden 30 sene daha tecrübeli bir isim olmasına rağmen çıktı.Büyük iş başardı.Artı bizim de çocuklarımıza anlatacak bir efsane kadromuz var.Teşekkürler Guardiola.Futbol için.Güzel oyunu sevdirdiğin için.Ve tüm gelecek nesiller için.Ayrıca oyuncuları sevinirken onları kenardan izlemesi de ne büyük bir asalet.Gerçekten çıtayı çok yüksek bir yere koydu.

Maç sonu her şey mükemmeldi.Taraftarlar, futbolcular, herkes mükemmeldi.Ağlayan sızlayan ya da sevincini abartan olmadı.Çünkü sonucu önceden belli bir maç gibi oynandı 90 dakika.Sistemli ve akılcı ilerledi Barcelona.Çoktan kabul ettirdi yenilgiyi United'a.

 Kupa alması gerekenin oldu.Kültürüyle, oyunuyla, artık efsaneleşen kadrosuyla alması gerekiyordu Barcelona'nın.Aldı.Manchester taraftarına da ayrı bir üzüldüm.Tamam 40 gol atabilirsin ama bu kadar egoist ve bencil olmaya hakkın yok.Bu kadar kibir bir futbolcuya her zaman zarar verir.Ronaldo'yu sevmezdim artık iyice soğudum.(Onun da çok umrundadır şimdi.)Her finalde olduğu gibi yine kendine hayran olmaktan top oynamayı unuttu. Gözü durmadan atraftataydı.Şimdi izlesin transfer sezonunda kendini.Belki bişeyler değişir.


Son sözler maçın adamına. Xavi Hernandez.Herşeyi yaptı heryeri kontrol etti.Yine mükemmel oynadı.Onu izlemek büyük keyf.Eminim o oynarken bizden daha fazla zevk alıyordur.İşte Barça'yı diğerlerinden ayıran da bu.Herkes rahat uyuyabilir.Hakeden kazandı...


27 Mayıs 2009 Çarşamba

21.45 Vol.2

Güzel geçmesini diliyorum öncelikle maçın.Çünkü genellikle çok şeyler beklediğimiz bu tür finaller sıkıcı geçebiliyor.Bu sefer bu bozulur umarım.Maç hakkında pek yorum yapmayacağım.Böyle tehlikeli maçlar adamı çok fena terse yatırabilir.Ama benim gönlüm Barça, aklım ManU diyor.Herkesin eğleneceği, unutulmayacak bir final olsun da...
Maça yaklaşık 1 saat kaldı.Hadi iyi seyirler.

Roma







21.45

22 Mayıs 2009 Cuma

Şimdi Moda İnce Çizgili Forma



Milan 2009/2010







Barcelona 2009/2010



Inter 2009/2010