Real Madrid etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Real Madrid etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Haziran 2009 Cuma

En Pahalı Transferler


1. Cristiano Ronaldo – 80 milyon £ (Manchester United –> Real Madrid)
2. Kaka – 56 milyon £ (Milan –> Real Madrid)
3. Zidane – 47 milyon £ (Juventus –> Real Madrid)
4. Figo – 37 milyon £ (Barcelona –> Real Madrid)
5. Crespo – 35.5 milyon £ (Parma –> Lazio)
6. Buffon – 32.6 milyon £ (Parma –> Juventus)
7. Robinho – 32.5 milyon £ (Real Madrid –> Manchester City)
8. Christian Vieri – 31 milyon £ (Lazio –> İnter)
9. Berbatov – 30.5 milyon £ (Tottenham –> Manchester United)
10. Shevchenko – 30 milyon £ (Milan –> Chelsea)

Kimse sormadan söyleyeyim birimi € yapınca 2 ile 3 yer değiştiriyor...

11 Haziran 2009 Perşembe

Maria Dolores Dos Santos Aveiro


İsme baktığınızda Gaziantep'in yeni transferi falan sanabilirsiniz ama değil. Cristiano Ronaldo'nun annesi olur kendileri. Geçen sene yaptığı "Ölmeden oğlumu Madrid formasıyla görmek istiyorum" açıklaması ile transferin fitilini ilk ateşleyen olmuştu. Artık amacına ulaştı. Bizim Sermet Şükür'ün Portekiz şubesidir bizzat. Hatta daha önce Benfica altyapısına gitmek isteyen Ronaldo'yu Lizbon'da tutanda kendileridir. Juan Figer gibi kadın. Ronaldo da bir sözünü iki etmez annesinin. Bu konuda da Totti 1. Ronaldo 2. herhalde.

Durdurulamıyor!


Durdurulamayan tabii ki de Real Madrid ve Florentino Perez! Kaka, David Villa falan derken şimdi de Ronaldo'yu transfer ettiler. Marca zaten günlerdir çok iddialı bir şekilde yazıyordu. Sonunda United'da transferi doğruladı.Daha önce Perez'in Rüya Takımı'nı yazmıştım. Galiba takımı tamamlamak için herşeyi yapacaklar. Ana hatlarını bitirdiler zaten.

9 Haziran 2009 Salı

Son Bomba: David Villa


Bütün blog alemi Kaka transferini yazadursun. İlk duyan siz olun: Villa 38 milyon euro karşılığında Real Madrid'e imza attı. Perez durmak bilmiyor.Bir post altta rüyalarının takımını yazmıştım. O da tamamlamak için uğraşıyor. Daha ayrıntılı incelemeyi bu akşam ya da yarın sabah yazarım.
Beni takip edin ilk bilen siz olun.

8 Haziran 2009 Pazartesi

Floren Team



Bir diğer deyişle Los Galacticos 2!Bir devam filmi hesabı. Marca bu 11'i yayınlayarak İspanya'da suni bir gündem yarattı. Soru şu: Bu takım Barcelona'yı alt edebilir mi? Bence zaten böyle bir takım oluşturmak imkansız olduğundan düşünmenin de pek bir manası yok. Ama ne yapsın Madridliler? Barça 3 kupayı da alınca onlara da bu tür hayaller kurmak kaldı. Aslında isim isim bakılınca alınamayacak bir isim yok ama hepsini birden almak sözkonusu Real bile olsa aşar.Bu arada taa burada yazdığım Kaka' transferi bu gece resmen açıklanacak. Göremeyenler için 11'de şöyle:

Caslillas
Ramos-Pepe-Albiol-Marcelo
Ribery-Xabi Alonso-Kaka-David Silva
Ronaldo - David Villa


5 Haziran 2009 Cuma

"Kaka İmzayı Attı Bile"

Resim Marca'nın birkaç gün önceki manşeti Florentino 5 numarayı Kaka'ya ayırdı diyor.Benim başlıkta Zidane'nın az önce söylediği bir söz.Eee adam artık Madrid'te transferin belki de 1 numarası.O bilmeyecek de biz mi bilecez.Gerçi bende bundan 16 gün önce transferi duyurmuştum ama neyse:) O günde her iki taraf içinde hayırlı olacağını düşündüğümü söylemiştim zaten.Milan gelen parayla bir tane iyi santrfor bir tanede stoper alacaktır tahminim.Haa bu arada eski haberde verdiğim sayılar biraz değişti.O kadar hata olur artık.Hata bile değil, o gün öyleydi sonradan işler değişti tabii.Son rakamlar 65 milyon bonservis, Kaka'ya senelik 9 milyon diye söyleniyor.Yine dönelim Milan'a.Transferleri doğru yapmalılar.Başkan seneye 4-3-1-2 oynayacağız dedi.-Ne kadar da Akdenizli oldukları belli di mi?-Başkan taktiği verdi gerisi Leonardo'nun.Ordaki 1 Ronaldinho. Zaten sırf Ronaldinho'yu adam etsin diye gelmiş bir adamdır Leonardo.Yoksa yine içlerinden bir adam çıkarırlardı da bu Leonardo olur muydu?Sanmam.Takımda önemli Brezilayalılar var ve Leonardo bu açıdan önemli.2'nin biri ise Pato.Diğeri WANTED!Keşke Eto'o'yu kaçırmasalardı. Onu da şimdi yazcam.Şimdi hedef Adebayor gibi duruyor ama ne kadar verebilecekleri şüpheli. Wenger bırakmak istemeyecektir.Stoper işine hiç girmeyeceğim ama ben stoper olsam ne yapar eder kendimi Milan'a atmak isterdim.Kendini bi kanıtla sonra 40'a kadar yolu var.Oyna oynama farketmez(Bkz.Nesta.)Serie A'nın geleceği için biraz kendilerini toparlamaları lazım.
İşin Madrid tarafında pek yazılcak bir şey yok.Perez ve Los Galacticos hikayesi.Yine de koşmayan, mücadele etmeyen Hollandalıların yerine iyi transfer.Zaten Sneijder ve Van Der Vaart Bundesliga yolcusu gibi duruyor.Madrid transferlere devam edip Barça'yı durdurmaya çalışacaktır en nihayetinde.
.
Çok alakasız not:Skibbe için Köln ile anılıyor diye belitmiştim bir kaç post altta.Frankfurt kaptı bile.Hayırlısı olsun.

1 Haziran 2009 Pazartesi

Daldan Dala

-Dün de belittiğim gibi Ancelotti Chelsea'ye gitti.Chelsea'de resmen açıkladı.

-R.Madrid'de Perez koltuğa oturdu.Pellegrini T.D, Zidane sportif diğrektör olacak.

-F.Bahçe'de Bilica, Trabzonspor'da Zafer Yelen ve Ferhat Öztorun sezonun ilk transferleri.

-Udinese'li Domizzi ve Quagriarella Napoli'ye transfer oldu.

26 Mayıs 2009 Salı

R.Madrid'te TD



İspanya'da anket sonuçları böyle.Doğrusu sonuç beni biraz şaşırttı ama taraftarın kararsız olduğu bu anketten çıkan en kesin netice herhalde.

25 Mayıs 2009 Pazartesi

'Ciao' Cannavaro


Dünyada Yılın Futbolcusu olarak geldiği Real Madrid'ten alkışlarla uğurlandı Cannavaro.Üç yılını geçerdiği Real Madridten ülkesine, Juventus'a dönüyor.Gerçekten iyi uğurladılar.Ciao Cannavaro.


21 Mayıs 2009 Perşembe

KAKA MADRİD'TE

Marca bu başlığı 16 Mayısta atmıştı.Büyük ihtimal Perezden alınan haberlerle yapılan haberde Milan'a 63m € , Kaka'ya 8m € net ücret yazıyodu.Bugünkü haber de Berlusconiden, "Bu kez satıcaz" diyor.Neyse hayırlı olsun...İki tarafta mutlu olacak bu transferde...