Lincoln etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Lincoln etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

27 Mayıs 2009 Çarşamba

Mario Gomez, Quaresma ve Diğerleri

Bunlar zaten uzun süredir piyasada dolaşan haberlerdi fakat artık kesinleşti.Habersiz kalmayın.
-Mario Gomez 30 milyon € bedelle Münih'e gitti.Almanyada da transfer rekoru kırmış oldu.Eski rekor Ribery'e ait 25 milyon €.Bayern'de Tymoschuk ve Olic'ten sonra bir bomba daha patlattı.
-Quaresma işi bitti.İnter sene başında 25 milyon verdiği adamı 10 milyona Genoa'ya sattı.Burdan Moratti'ye selam ederim.
-Wolfsburg dağılıyor.Zaccardo, Simunic ve Dzeko gidici.Devamını yakında yazıcam.
-Martin Jol Ajax'ta.
-Son haberler bizden.Bilica seneye Fener'de, Lincoln için de Schalke ile tamamen anlaşıldı.

Bir postta 8 transfer haberi birden verince kendimi Fotomaç gibi hissettim.Ama hepsi %100 olduğu için de rahatım.Bu transfer sezonu gerçekten çok sıkı geçecek.