La Liga etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
La Liga etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Haziran 2009 Cuma

En Pahalı Transferler


1. Cristiano Ronaldo – 80 milyon £ (Manchester United –> Real Madrid)
2. Kaka – 56 milyon £ (Milan –> Real Madrid)
3. Zidane – 47 milyon £ (Juventus –> Real Madrid)
4. Figo – 37 milyon £ (Barcelona –> Real Madrid)
5. Crespo – 35.5 milyon £ (Parma –> Lazio)
6. Buffon – 32.6 milyon £ (Parma –> Juventus)
7. Robinho – 32.5 milyon £ (Real Madrid –> Manchester City)
8. Christian Vieri – 31 milyon £ (Lazio –> İnter)
9. Berbatov – 30.5 milyon £ (Tottenham –> Manchester United)
10. Shevchenko – 30 milyon £ (Milan –> Chelsea)

Kimse sormadan söyleyeyim birimi € yapınca 2 ile 3 yer değiştiriyor...

11 Haziran 2009 Perşembe

Maria Dolores Dos Santos Aveiro


İsme baktığınızda Gaziantep'in yeni transferi falan sanabilirsiniz ama değil. Cristiano Ronaldo'nun annesi olur kendileri. Geçen sene yaptığı "Ölmeden oğlumu Madrid formasıyla görmek istiyorum" açıklaması ile transferin fitilini ilk ateşleyen olmuştu. Artık amacına ulaştı. Bizim Sermet Şükür'ün Portekiz şubesidir bizzat. Hatta daha önce Benfica altyapısına gitmek isteyen Ronaldo'yu Lizbon'da tutanda kendileridir. Juan Figer gibi kadın. Ronaldo da bir sözünü iki etmez annesinin. Bu konuda da Totti 1. Ronaldo 2. herhalde.

Durdurulamıyor!


Durdurulamayan tabii ki de Real Madrid ve Florentino Perez! Kaka, David Villa falan derken şimdi de Ronaldo'yu transfer ettiler. Marca zaten günlerdir çok iddialı bir şekilde yazıyordu. Sonunda United'da transferi doğruladı.Daha önce Perez'in Rüya Takımı'nı yazmıştım. Galiba takımı tamamlamak için herşeyi yapacaklar. Ana hatlarını bitirdiler zaten.

10 Haziran 2009 Çarşamba

Ne İş?


Carlos Kameni Espanyol'da en beğendiğim 2. oyuncudur Tamudo'dan sonra.Kaleciliği de çok iyidir. Bütün sene sözleşme yenilemem diye tutturdu hatta neredeyse taraftarlardan dayak bile yiyecekti. En sonunda ne oldu? Sözleşmesinin bitimine birkaç gün kala 4 yıllık yeni sözleşmeyi imzaladı. Nedendir tam bilmiyorum. Talibinin çıkmaması mümkün değil. Bonservisi elinde olan en iyi kalecisiydi bu transfer döneminin. Herhalde eli bol bir takım çıkmadı. Leo Franco'yu ülkemize getiren yönetimler neden böyle yıldızları teğet geçer? Anlaması da anlatması da çok zor...

9 Haziran 2009 Salı

Son Bomba: David Villa


Bütün blog alemi Kaka transferini yazadursun. İlk duyan siz olun: Villa 38 milyon euro karşılığında Real Madrid'e imza attı. Perez durmak bilmiyor.Bir post altta rüyalarının takımını yazmıştım. O da tamamlamak için uğraşıyor. Daha ayrıntılı incelemeyi bu akşam ya da yarın sabah yazarım.
Beni takip edin ilk bilen siz olun.

8 Haziran 2009 Pazartesi

Floren Team



Bir diğer deyişle Los Galacticos 2!Bir devam filmi hesabı. Marca bu 11'i yayınlayarak İspanya'da suni bir gündem yarattı. Soru şu: Bu takım Barcelona'yı alt edebilir mi? Bence zaten böyle bir takım oluşturmak imkansız olduğundan düşünmenin de pek bir manası yok. Ama ne yapsın Madridliler? Barça 3 kupayı da alınca onlara da bu tür hayaller kurmak kaldı. Aslında isim isim bakılınca alınamayacak bir isim yok ama hepsini birden almak sözkonusu Real bile olsa aşar.Bu arada taa burada yazdığım Kaka' transferi bu gece resmen açıklanacak. Göremeyenler için 11'de şöyle:

Caslillas
Ramos-Pepe-Albiol-Marcelo
Ribery-Xabi Alonso-Kaka-David Silva
Ronaldo - David Villa


5 Haziran 2009 Cuma

İbracadabra Barcelona'da!


İbrahimoviç'i genelde hep böyle hatırlarız.Zor gollerin adamıdır. Gerçi her türlüsünü itinayla kaleye sokar ama onu İbracadabra yapan attığı inanılmaz gollerdir.Bir iddiaya göre Barça'ya transferi bitmiş.Daha tam doğrulatamadım ama inanmasam buralara taşımazdım.Bence biter bu iş.Burada bahsetmiştim zaten. Görüşlerim tabii ki değişmedi ama belitmek istediğim 1-2 nokta var.Birincisi bence İbrahimoviç dünyadaki en iyi santrfordur.Ama daha öncede belirttiğim gibi Barça'ya uyar mı emin değilim. Mutlaka gol atacaktır.Hatta düzinelercede atar.Ama Barça'nın futbol sisteminde Eto'o'nun yaptıklarını yapmayabilir. Sen Eto'o'ya ileride deli danalar gibi koş, heryere bas sonra sana top atarlarsa bitirmeye çalış dersin.Ama İbrahimoviç bunu kabul etmez. İbrahimoviç mutlaka oyunun çok içinde olduğu bir sistem isteyecktir.Uzaktan vuracak bazı topları da ezecektir.İbrahimoviç bu.Guardiola eğer sistemine uydurursa inanılmaz bir takım olabilirler.Zaten öyleler de o zaman gerçekten dünya tarihini yeniden yazan bir takım ortaya çıkabilir.

Eto'o'lu İnter tarafında da Eto'o iş yapar deyip süper bir resimle bu güzel postu bitireyim.

"Kaka İmzayı Attı Bile"

Resim Marca'nın birkaç gün önceki manşeti Florentino 5 numarayı Kaka'ya ayırdı diyor.Benim başlıkta Zidane'nın az önce söylediği bir söz.Eee adam artık Madrid'te transferin belki de 1 numarası.O bilmeyecek de biz mi bilecez.Gerçi bende bundan 16 gün önce transferi duyurmuştum ama neyse:) O günde her iki taraf içinde hayırlı olacağını düşündüğümü söylemiştim zaten.Milan gelen parayla bir tane iyi santrfor bir tanede stoper alacaktır tahminim.Haa bu arada eski haberde verdiğim sayılar biraz değişti.O kadar hata olur artık.Hata bile değil, o gün öyleydi sonradan işler değişti tabii.Son rakamlar 65 milyon bonservis, Kaka'ya senelik 9 milyon diye söyleniyor.Yine dönelim Milan'a.Transferleri doğru yapmalılar.Başkan seneye 4-3-1-2 oynayacağız dedi.-Ne kadar da Akdenizli oldukları belli di mi?-Başkan taktiği verdi gerisi Leonardo'nun.Ordaki 1 Ronaldinho. Zaten sırf Ronaldinho'yu adam etsin diye gelmiş bir adamdır Leonardo.Yoksa yine içlerinden bir adam çıkarırlardı da bu Leonardo olur muydu?Sanmam.Takımda önemli Brezilayalılar var ve Leonardo bu açıdan önemli.2'nin biri ise Pato.Diğeri WANTED!Keşke Eto'o'yu kaçırmasalardı. Onu da şimdi yazcam.Şimdi hedef Adebayor gibi duruyor ama ne kadar verebilecekleri şüpheli. Wenger bırakmak istemeyecektir.Stoper işine hiç girmeyeceğim ama ben stoper olsam ne yapar eder kendimi Milan'a atmak isterdim.Kendini bi kanıtla sonra 40'a kadar yolu var.Oyna oynama farketmez(Bkz.Nesta.)Serie A'nın geleceği için biraz kendilerini toparlamaları lazım.
İşin Madrid tarafında pek yazılcak bir şey yok.Perez ve Los Galacticos hikayesi.Yine de koşmayan, mücadele etmeyen Hollandalıların yerine iyi transfer.Zaten Sneijder ve Van Der Vaart Bundesliga yolcusu gibi duruyor.Madrid transferlere devam edip Barça'yı durdurmaya çalışacaktır en nihayetinde.
.
Çok alakasız not:Skibbe için Köln ile anılıyor diye belitmiştim bir kaç post altta.Frankfurt kaptı bile.Hayırlısı olsun.

3 Haziran 2009 Çarşamba

Barça'da Temizlik

Barça'da geçen yaz başlayan temizlik Eto'o'nun kalmasıyla bitirilememişti.Her ne kadar bu sezon bu konu pek hatırlanmasa da Guardiola unutmuşa benzemiyor.Sezon biter bitmez ilk işi santrfor istemek olan Pep Eto'o'yu gözden çıkardı.Geçen sezon ayrılan Ronaldinho ve Deco'nun hallerine bakınca Guardiola'nın haklı çıktığı ortada.Benzema ve İbrahimoviç'i gözüne kestiren Barcelona 30 milyon + Eto'o formülüne güveniyor.Eto'o'nun zaten önümüzdeki sezon sözleşmesi biteceğinden 20 milyon anca eder diye hesaplanıyor.Bence Eto'o gönderilcekse bile yerine düşünülecek adamlar Forlan yada Villa olmalı.Sonra Eto'o mumla aranmasın.

2 Haziran 2009 Salı

Pellegrini'nin Yerine Valverde


Villareal Pellegrini'yi Madrid'e kaptırınca Valverde'yi kaçırmadı.Aslında Olympiakos tarafından çok daha ilginç bir transfer bu.Yoksa işin Villareal yakası çok olağan.Hocasını büyük takıma kaptıran mütevazı kulüp boştaki en uygun hocayı seçti. Ama Olympiakos'un duble yapan hocasının gitmesine izin vermesi ancak bizim gibi Akdenizli olmalarına bağlanabilir. Biz bile onlar kadar istikrar noksanı değiliz. Valverde için ise Villareal'de de başarılı olacağını tahmin etmek pek zor değil.

T.D piyasasında da değişik söylentiler devam ediyor.Skibbe Köln ile, Mancini Portsmouth ile, Tony Adams ise Celtic ile anılıyor. Olaylar netleşince bunlarla ilgili de 1-2 not düşmek için klavyemin başında olacağım.

1 Haziran 2009 Pazartesi

Daldan Dala

-Dün de belittiğim gibi Ancelotti Chelsea'ye gitti.Chelsea'de resmen açıkladı.

-R.Madrid'de Perez koltuğa oturdu.Pellegrini T.D, Zidane sportif diğrektör olacak.

-F.Bahçe'de Bilica, Trabzonspor'da Zafer Yelen ve Ferhat Öztorun sezonun ilk transferleri.

-Udinese'li Domizzi ve Quagriarella Napoli'ye transfer oldu.

26 Mayıs 2009 Salı

R.Madrid'te TD



İspanya'da anket sonuçları böyle.Doğrusu sonuç beni biraz şaşırttı ama taraftarın kararsız olduğu bu anketten çıkan en kesin netice herhalde.

25 Mayıs 2009 Pazartesi

'Ciao' Cannavaro


Dünyada Yılın Futbolcusu olarak geldiği Real Madrid'ten alkışlarla uğurlandı Cannavaro.Üç yılını geçerdiği Real Madridten ülkesine, Juventus'a dönüyor.Gerçekten iyi uğurladılar.Ciao Cannavaro.


21 Mayıs 2009 Perşembe

KAKA MADRİD'TE

Marca bu başlığı 16 Mayısta atmıştı.Büyük ihtimal Perezden alınan haberlerle yapılan haberde Milan'a 63m € , Kaka'ya 8m € net ücret yazıyodu.Bugünkü haber de Berlusconiden, "Bu kez satıcaz" diyor.Neyse hayırlı olsun...İki tarafta mutlu olacak bu transferde...