
Daha önce yazacağımı yazmıştım. Hayırlı olsun.

Gremio kulübüne ait iki katlı takım otobüsünde cereyan ediyor bu olay. Otobüs süper lüks bir otobüs. Alt katı eğlenceye ayrılmış, oyun masaları, bir bar, ses sistemi ve televizyon. Üst kat ise dinlenceye. Oyuncuların dinlenip şekerleme yapabilecekleri bir yer olarak tasarlanmış. Fakat Gremio’lu iki oyuncu, otobüste bulunan bu niteliklerin sağladığı rahatlığı farklı şekilde değerlendirmek istemiş.
O zamanki Başkan Yardımcısı Helio Dourado, Parana’ya 1-0 kaybedilen maç sonrasında takım otobüsünün alt katında kendisini şoke eden bir manzarayla karşılaşıyor.Otobüsün en arka koltuğunda, ki 36 numaralı koltuk bu oluyor, iki futbolcu çırılçıplaktır. Yüksek sesle gülüşmekte ve “gereğinden fazla” görünmektedirler. Olay iyice budaklanır. Tüm Brezilya, başta Gremio camiası bu olayla çalkalanmaya başlamıştır. Söylentiler ayyuka çıkar, ve olay artık “Poltrona 36″ yani 36 Nolu Koltuk olayı olarak adlandırılmaya başlanır.
Benim görüşüm tabii ki kişinin her türlü tercihinde özgür olmasından yana. Gerisi sizin ve diğer herkesin yorumlarına kalmış.

İlk duyuran resmi site oldu.Valla tebrikler.Linkini vermek isterdim ama tabii haber böyle bomba olunca çöktü site ani ilgiden.Hiç basına sızdırmadan süper bir transfer yaptılar.Böylece üstündeki tüm yükü atmış oldu Galatasaray yönetimi.Bundan sonra takım başarısız bile olsa fatura ya Rijkaard'a ya oyunculara çıkar.Ama bence doğru bir teknik adam. Başarılı olacaklarına inanıyorum. Bir teknik adamın Barcelona'dan sonra ki durağının Galatasaray olması ise ilginç.İşte yönetim başarısı da burada yatıyor zaten.Alman ekolünün devamını sağlayacak bir antrenör Rijkaard.Biraz da kendimize dönelim.Ben daha önce Galatasaray'ın Co Adriaanse ile anlaştığını duyurmuştum.O zaman da biliyordum başka isimlerle ilgilendiklerin ama getirebileceklerini sanmıyordum.Zira Schuster ve Ramos transfer bütçesini duyar duymaz Galatasaray'ı silmişti listeden. Beni de ters köşeye yatırdı Galatasaray. Umarım bundan sonra da tüm yanılgılarım böyle Türk Futbolunun hayrına olan gelişmelerde olur.
Beşiktaş bu akşamüstü Türkiye transfer piyasasının en gözde oyuncusunu renklerine bağladı. Önce kontrat bilgilerini vereyim; senelik 1,5 milyon €'dan 3+1 yıllık sözleşme, artı 5 milyon euro da bonservis bedeli olarak Kayserispor'a verilecek. Yıllık ücret anladığım kadarıyla garanti para, büyük ihtimalle başarı üzerine ekstra prim de vardır. İsmi daha çok Fenerbahçe ve Beşiktaş ile anıldı. Beşiktaş'a imza attı. Doğrusu ben Fenerbahçe'ye transferini bekliyordum. Ama Demirören'in kendisine karşı özel zaafı olduğundan Beşiktaş işi çabuk bitirdi. Geçen sene hakkında 11 milyon euro gibi paralar konuşulurken 5 milyona satılması Kayseri yönetiminin hatasıdır. Bu sene 8 milyon euro'luk ne verdi Topuz? Galliani bile oyuncunun değerini kaybedebileceğini biliyor. Beşiktaş için baktığınız zaman ise çok önemli bir transfer. Sadece isim olarak bile. Çünkü bir de rakiplerin elinden alınmış bir oyuncu. Beşiktaş'ın en eksik mevkisi belki de sağ kanat. En azından taraftarlar Serdar Özkan'a artık katlanmak zorunda kalmayacak. Ama Mehmet Topuz doğru isim mi? Orası tartışılır. Bence Beşiktaş'ın havasına uymaz gibi geliyor. Oyun tarzı olarak Tello'ya benzese de Tello'dan çok daha bireysel oynayan, takımını sırtında taşımaya çalışan bir tip Mehmet Topuz. İşte bu noktada Beşiktaş'a adapte olabilirse, futbol stilini değiştirebilirse başarılı olur. Burada Mustafa Denizli'ye çok fazla iş düşüyor. Umarım başarılı olur da bize ve tüm futbolseverlere iyi bir Beşiktaş ve Mehmet Topuz izletirler. En azından Şampiyonlar Ligi'nde başarı için bu şart.
Fenerbahçe hiç riske girmedi Daum'u geri getirdi.Bence en doğrusunu yaptı.Tanıtmama gerek yok herhalde.Burada tek tartışılacak nokta Almanya'da 2 milyon alan adama 3.5 milyon verme işi.Eee Aragones'e sen o parayı verirsen herkes ister artık.Aragones deyince aklıma geldi.Aragones'te tamemen ayrıldı.3 milyonu cebe koyarak tabii.Aragones 1 sezon için 6.5 milyon euro almış oldu.Ne diyelim hayırlı olsun.Ülkemin parası heba oldu ama Allahtan Nihat Villareal'de karşılığını alıyor:)


Bugün Türkiye'deki en "büyük" üç spor gazetesinin manşetleri bunlar.Transfer Ettikleri;
Bunlar zaten uzun süredir piyasada dolaşan haberlerdi fakat artık kesinleşti.Habersiz kalmayın.