
Daha önce yazacağımı yazmıştım. Hayırlı olsun.

Gremio kulübüne ait iki katlı takım otobüsünde cereyan ediyor bu olay. Otobüs süper lüks bir otobüs. Alt katı eğlenceye ayrılmış, oyun masaları, bir bar, ses sistemi ve televizyon. Üst kat ise dinlenceye. Oyuncuların dinlenip şekerleme yapabilecekleri bir yer olarak tasarlanmış. Fakat Gremio’lu iki oyuncu, otobüste bulunan bu niteliklerin sağladığı rahatlığı farklı şekilde değerlendirmek istemiş.
O zamanki Başkan Yardımcısı Helio Dourado, Parana’ya 1-0 kaybedilen maç sonrasında takım otobüsünün alt katında kendisini şoke eden bir manzarayla karşılaşıyor.Otobüsün en arka koltuğunda, ki 36 numaralı koltuk bu oluyor, iki futbolcu çırılçıplaktır. Yüksek sesle gülüşmekte ve “gereğinden fazla” görünmektedirler. Olay iyice budaklanır. Tüm Brezilya, başta Gremio camiası bu olayla çalkalanmaya başlamıştır. Söylentiler ayyuka çıkar, ve olay artık “Poltrona 36″ yani 36 Nolu Koltuk olayı olarak adlandırılmaya başlanır.
Benim görüşüm tabii ki kişinin her türlü tercihinde özgür olmasından yana. Gerisi sizin ve diğer herkesin yorumlarına kalmış.


Fenerbahçe hiç riske girmedi Daum'u geri getirdi.Bence en doğrusunu yaptı.Tanıtmama gerek yok herhalde.Burada tek tartışılacak nokta Almanya'da 2 milyon alan adama 3.5 milyon verme işi.Eee Aragones'e sen o parayı verirsen herkes ister artık.Aragones deyince aklıma geldi.Aragones'te tamemen ayrıldı.3 milyonu cebe koyarak tabii.Aragones 1 sezon için 6.5 milyon euro almış oldu.Ne diyelim hayırlı olsun.Ülkemin parası heba oldu ama Allahtan Nihat Villareal'de karşılığını alıyor:)


Bugün Türkiye'deki en "büyük" üç spor gazetesinin manşetleri bunlar.Transfer Ettikleri;
Bunlar zaten uzun süredir piyasada dolaşan haberlerdi fakat artık kesinleşti.Habersiz kalmayın.