Galatasaray etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Galatasaray etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

5 Haziran 2009 Cuma

Rijkaard Galatasaray'da

İlk duyuran resmi site oldu.Valla tebrikler.Linkini vermek isterdim ama tabii haber böyle bomba olunca çöktü site ani ilgiden.Hiç basına sızdırmadan süper bir transfer yaptılar.Böylece üstündeki tüm yükü atmış oldu Galatasaray yönetimi.Bundan sonra takım başarısız bile olsa fatura ya Rijkaard'a ya oyunculara çıkar.Ama bence doğru bir teknik adam. Başarılı olacaklarına inanıyorum. Bir teknik adamın Barcelona'dan sonra ki durağının Galatasaray olması ise ilginç.İşte yönetim başarısı da burada yatıyor zaten.Alman ekolünün devamını sağlayacak bir antrenör Rijkaard.Biraz da kendimize dönelim.Ben daha önce Galatasaray'ın Co Adriaanse ile anlaştığını duyurmuştum.O zaman da biliyordum başka isimlerle ilgilendiklerin ama getirebileceklerini sanmıyordum.Zira Schuster ve Ramos transfer bütçesini duyar duymaz Galatasaray'ı silmişti listeden. Beni de ters köşeye yatırdı Galatasaray. Umarım bundan sonra da tüm yanılgılarım böyle Türk Futbolunun hayrına olan gelişmelerde olur.

Not:Yardımcısı Barçadan da tanıdığımız Johan Neeskens olacakmış.Şu son 24 saatte verdiğim haberlere ben bile inanamıyorum.Günler çok hareketli geçiyor.Umarım hep böyle devam eder.

2 Haziran 2009 Salı

Daum ve Co Adriaanse

Fenerbahçe hiç riske girmedi Daum'u geri getirdi.Bence en doğrusunu yaptı.Tanıtmama gerek yok herhalde.Burada tek tartışılacak nokta Almanya'da 2 milyon alan adama 3.5 milyon verme işi.Eee Aragones'e sen o parayı verirsen herkes ister artık.Aragones deyince aklıma geldi.Aragones'te tamemen ayrıldı.3 milyonu cebe koyarak tabii.Aragones 1 sezon için 6.5 milyon euro almış oldu.Ne diyelim hayırlı olsun.Ülkemin parası heba oldu ama Allahtan Nihat Villareal'de karşılığını alıyor:)
Diğer haber Galatasaray'dan.Daum haberini benden önce veren 1-2 kişi oldu ama bu haberi blog aleminde (kesin bir şekilde) veren ilk benim.Bu da küçük bir gereksiz övgü olarak bulunsun bir kenarda.Neyse Galatsaray'a da Co Adriaanse geldi.5 milyon gibi bir para ortaya atıldı ama kesin yalandır.Ya da 2 senelik falandır.61 yaşında Salzburg'dan geliyor Co Adriaanse.Çok farklı takımlarda çalışmış olsa da onun asıl yer edindiği takımlar Ajax alt yapısı ve Az Alkmaar. Oralarda önemli işler yaptı ama hep başrolü gençlerle birlikte oynayan bir hoca Adriaanse.İlk bakışta bu yüzden onun şansı biraz az.Çünkü sabır isteyebilir.Herkes bizim 'futbol kültürümüz'e çabuk alışamaz.Burada hemen sonuç istendiğinden bocalayabilir.Birde tabii 2Adnan onu rahat bırakacak mı o var.Umarım her iki transferde Türk Futbolu'na hayırlı olur.Bir de İbrahim Dağaşan transferi var ama o bu haberlerden sonra olsa olsa teferruat olur.

28 Mayıs 2009 Perşembe

Türk Skor Basını



Bugün Türkiye'deki en "büyük" üç spor gazetesinin manşetleri bunlar.Transfer Ettikleri;

Fenerbahçe;
Rijkaard
Scolari
Ronaldinho
Baptista
Schevchenko
Kanoute
Vieira

Galatasaray;
Bernd Schuster
Daum
Laudrup
Houllier
Le Guen
Giovinco
Martins
Van Nistelrooy

Beşiktaş;
Carvalho
Tuncay
Gudjohnsen

Trabzonspor;
Şenol Güneş
Aykut Kocaman
Nobre

Hiçbir transfer iki gazetede birden yazmıyor.Özellikle Giovinco ve Carvalho transferlerine bayıldım.Şampiyonlar Ligi finalini ise Fotomaç ve Fanatik lütfedip bir köşeye sıkıştırmış.Fotospor ise yer verme gereği duymamış.İşte bizim muhteşem basınımız.

27 Mayıs 2009 Çarşamba

Mario Gomez, Quaresma ve Diğerleri

Bunlar zaten uzun süredir piyasada dolaşan haberlerdi fakat artık kesinleşti.Habersiz kalmayın.
-Mario Gomez 30 milyon € bedelle Münih'e gitti.Almanyada da transfer rekoru kırmış oldu.Eski rekor Ribery'e ait 25 milyon €.Bayern'de Tymoschuk ve Olic'ten sonra bir bomba daha patlattı.
-Quaresma işi bitti.İnter sene başında 25 milyon verdiği adamı 10 milyona Genoa'ya sattı.Burdan Moratti'ye selam ederim.
-Wolfsburg dağılıyor.Zaccardo, Simunic ve Dzeko gidici.Devamını yakında yazıcam.
-Martin Jol Ajax'ta.
-Son haberler bizden.Bilica seneye Fener'de, Lincoln için de Schalke ile tamamen anlaşıldı.

Bir postta 8 transfer haberi birden verince kendimi Fotomaç gibi hissettim.Ama hepsi %100 olduğu için de rahatım.Bu transfer sezonu gerçekten çok sıkı geçecek.