Mehmet Topuz etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Mehmet Topuz etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

6 Haziran 2009 Cumartesi

Daldan Dala Vol.2


-Beşiktaş ile Ankaraspor Aydın Karabulut-Erhan Güven takası konusunda anlaştılar.Aydın futbola kendini verebilirse Ankaraspor karlı çıkacaktır.
-Rıza Çalımbay Eskişehirspor ile olan sözleşmesini 3 yıl daha uzattı.Öncesinde Abdullah Avcı da uzatmıştı.Valla bunlar alışık olmadığımız hareketler.İnsan arka arkaya gelince ne diyeceğini şaşırıyor.Öncelikle teşekkürler...
-Juventus, Ferrara ile devam kararı aldı.Belki yarın daha ayrıntılı bir yazı yazabilirim.
-Mustafa Denizli'nin sözleşmesini uzatacağını zaten söylemiştim. Aynen öyle oldu.İş resmi olarak da bitti.Haber vereyim dedim.
-Cisse'lerin Beşiktaşlı olanı Nice ile anlaşmak üzere, Sunderland'li olanı ise İngiltere'de kalmak istediğini söyledi ama takım henüz tam belli değil.Tottenham diyorlar.
-De Sanctis Napoli'nin yollarında.Her iki taraf için çok faydalı olacağını söyleyebilirim.
-Topuz transferi ile de son 1-2 bir şey yazayım.İşler tamamen karıştı.Demirören çok ağır laflar da etti. İş iyice Türkiye için kara lekeye dönmeye başladı.Topuz seneye bu ikiliden hangisine gitmezse o takım daha karlı çıkar.Beşiktaş zararlı çıkan olacak gibi gözüküyor.Her açıdan.

5 Haziran 2009 Cuma

Buyur Burdan Yak:Mehmet Topuz'un Bonservisi Fenerbahçe'de!


Az önce Fenerbahçe resmi siteden duyurdu.(Buyrun)Dün Mehmet Topuz Beşiktaş ile anlaştığını duyurduktan sonra işler ne hale gelecek önümüzdeki günlerde göreceğiz.Gerçekten inanılmaz bir transfer sezonu yaşıyoruz.Mehmet Topuz için önceden ne yazdıysam o.İyi oyuncu ama büyük bir kulüpte ne yapacağı soru işareti benim için.Yine de net konuşmamak lazım.Her an herşey olabilir.Bir bakmışsınız akşama Galatasaray'a falan transfer olur.En iyisi bizim küçüklüğümüzde ki gibi devrelik oyuncu olsun.Bir hafta Fener'de bir hafta Beşiktaş'ta oynasın.Kavga da biter belki.

4 Haziran 2009 Perşembe

M.Topuz ve Beşiktaş

Beşiktaş bu akşamüstü Türkiye transfer piyasasının en gözde oyuncusunu renklerine bağladı. Önce kontrat bilgilerini vereyim; senelik 1,5 milyon €'dan 3+1 yıllık sözleşme, artı 5 milyon euro da bonservis bedeli olarak Kayserispor'a verilecek. Yıllık ücret anladığım kadarıyla garanti para, büyük ihtimalle başarı üzerine ekstra prim de vardır. İsmi daha çok Fenerbahçe ve Beşiktaş ile anıldı. Beşiktaş'a imza attı. Doğrusu ben Fenerbahçe'ye transferini bekliyordum. Ama Demirören'in kendisine karşı özel zaafı olduğundan Beşiktaş işi çabuk bitirdi. Geçen sene hakkında 11 milyon euro gibi paralar konuşulurken 5 milyona satılması Kayseri yönetiminin hatasıdır. Bu sene 8 milyon euro'luk ne verdi Topuz? Galliani bile oyuncunun değerini kaybedebileceğini biliyor. Beşiktaş için baktığınız zaman ise çok önemli bir transfer. Sadece isim olarak bile. Çünkü bir de rakiplerin elinden alınmış bir oyuncu. Beşiktaş'ın en eksik mevkisi belki de sağ kanat. En azından taraftarlar Serdar Özkan'a artık katlanmak zorunda kalmayacak. Ama Mehmet Topuz doğru isim mi? Orası tartışılır. Bence Beşiktaş'ın havasına uymaz gibi geliyor. Oyun tarzı olarak Tello'ya benzese de Tello'dan çok daha bireysel oynayan, takımını sırtında taşımaya çalışan bir tip Mehmet Topuz. İşte bu noktada Beşiktaş'a adapte olabilirse, futbol stilini değiştirebilirse başarılı olur. Burada Mustafa Denizli'ye çok fazla iş düşüyor. Umarım başarılı olur da bize ve tüm futbolseverlere iyi bir Beşiktaş ve Mehmet Topuz izletirler. En azından Şampiyonlar Ligi'nde başarı için bu şart.