Ciro Ferrara önümüzdeki sezon da Juventus'un başında olacak. Ben artık buna Guardiola etkisi diyorum. Leonardo'nun Milan'a T.D olduğunda da biraz bahsetmiştim bundan. Ahmet Özen misali son haftaları kurtarmak amacıyla gelmişti. Başarılı olup takımı Şamiyonlar Ligi'ne götürünce takımın başında kaldı. Daha 2005 yılında futbolu bıraktı. 11 yıllık Juventus kariyerinde 307 maça çıktı. 42 yaşında da Juventus'un başına geçmeyi başardı. 2005'ten beridir kendini bu görev için hazırlıyordu. 2006'da da Dünya Şampiyonu İtalya'da Capello'nun yanındaydı. Futbolculuk kariyeri muazzam başarılarla dolu. Hem Şampiyonlar Ligi, hem UEFA, hem de Süper Kupayı alan kaç futbolcu vardır ki. Üstüne üstlük 7 İtalya şampiyonluğu, 2 İtalya Kupası, 5 İtalya Süper Kupası var. Aşağıdaki resimde de iyice Capello'ya benzemiş.6 Haziran 2009 Cumartesi
Ciro Ferrara
Ciro Ferrara önümüzdeki sezon da Juventus'un başında olacak. Ben artık buna Guardiola etkisi diyorum. Leonardo'nun Milan'a T.D olduğunda da biraz bahsetmiştim bundan. Ahmet Özen misali son haftaları kurtarmak amacıyla gelmişti. Başarılı olup takımı Şamiyonlar Ligi'ne götürünce takımın başında kaldı. Daha 2005 yılında futbolu bıraktı. 11 yıllık Juventus kariyerinde 307 maça çıktı. 42 yaşında da Juventus'un başına geçmeyi başardı. 2005'ten beridir kendini bu görev için hazırlıyordu. 2006'da da Dünya Şampiyonu İtalya'da Capello'nun yanındaydı. Futbolculuk kariyeri muazzam başarılarla dolu. Hem Şampiyonlar Ligi, hem UEFA, hem de Süper Kupayı alan kaç futbolcu vardır ki. Üstüne üstlük 7 İtalya şampiyonluğu, 2 İtalya Kupası, 5 İtalya Süper Kupası var. Aşağıdaki resimde de iyice Capello'ya benzemiş.Hafta Sonu Futbol Ekranı
Daldan Dala Vol.2

-Beşiktaş ile Ankaraspor Aydın Karabulut-Erhan Güven takası konusunda anlaştılar.Aydın futbola kendini verebilirse Ankaraspor karlı çıkacaktır.
-Rıza Çalımbay Eskişehirspor ile olan sözleşmesini 3 yıl daha uzattı.Öncesinde Abdullah Avcı da uzatmıştı.Valla bunlar alışık olmadığımız hareketler.İnsan arka arkaya gelince ne diyeceğini şaşırıyor.Öncelikle teşekkürler...
-Juventus, Ferrara ile devam kararı aldı.Belki yarın daha ayrıntılı bir yazı yazabilirim.
-Mustafa Denizli'nin sözleşmesini uzatacağını zaten söylemiştim. Aynen öyle oldu.İş resmi olarak da bitti.Haber vereyim dedim.
-Cisse'lerin Beşiktaşlı olanı Nice ile anlaşmak üzere, Sunderland'li olanı ise İngiltere'de kalmak istediğini söyledi ama takım henüz tam belli değil.Tottenham diyorlar.
-De Sanctis Napoli'nin yollarında.Her iki taraf için çok faydalı olacağını söyleyebilirim.
-Topuz transferi ile de son 1-2 bir şey yazayım.İşler tamamen karıştı.Demirören çok ağır laflar da etti. İş iyice Türkiye için kara lekeye dönmeye başladı.Topuz seneye bu ikiliden hangisine gitmezse o takım daha karlı çıkar.Beşiktaş zararlı çıkan olacak gibi gözüküyor.Her açıdan.
Etiketler:
Beşiktaş,
De Sanctis,
Fenerbahçe,
Juventus,
Mehmet Topuz,
Serie A,
Süper Lig
5 Haziran 2009 Cuma
Buyur Burdan Yak:Mehmet Topuz'un Bonservisi Fenerbahçe'de!

Az önce Fenerbahçe resmi siteden duyurdu.(Buyrun)Dün Mehmet Topuz Beşiktaş ile anlaştığını duyurduktan sonra işler ne hale gelecek önümüzdeki günlerde göreceğiz.Gerçekten inanılmaz bir transfer sezonu yaşıyoruz.Mehmet Topuz için önceden ne yazdıysam o.İyi oyuncu ama büyük bir kulüpte ne yapacağı soru işareti benim için.Yine de net konuşmamak lazım.Her an herşey olabilir.Bir bakmışsınız akşama Galatasaray'a falan transfer olur.En iyisi bizim küçüklüğümüzde ki gibi devrelik oyuncu olsun.Bir hafta Fener'de bir hafta Beşiktaş'ta oynasın.Kavga da biter belki.
Etiketler:
Beşiktaş,
Fenerbahçe,
Mehmet Topuz,
Süper Lig
Rijkaard Galatasaray'da
İlk duyuran resmi site oldu.Valla tebrikler.Linkini vermek isterdim ama tabii haber böyle bomba olunca çöktü site ani ilgiden.Hiç basına sızdırmadan süper bir transfer yaptılar.Böylece üstündeki tüm yükü atmış oldu Galatasaray yönetimi.Bundan sonra takım başarısız bile olsa fatura ya Rijkaard'a ya oyunculara çıkar.Ama bence doğru bir teknik adam. Başarılı olacaklarına inanıyorum. Bir teknik adamın Barcelona'dan sonra ki durağının Galatasaray olması ise ilginç.İşte yönetim başarısı da burada yatıyor zaten.Alman ekolünün devamını sağlayacak bir antrenör Rijkaard.Biraz da kendimize dönelim.Ben daha önce Galatasaray'ın Co Adriaanse ile anlaştığını duyurmuştum.O zaman da biliyordum başka isimlerle ilgilendiklerin ama getirebileceklerini sanmıyordum.Zira Schuster ve Ramos transfer bütçesini duyar duymaz Galatasaray'ı silmişti listeden. Beni de ters köşeye yatırdı Galatasaray. Umarım bundan sonra da tüm yanılgılarım böyle Türk Futbolunun hayrına olan gelişmelerde olur.Not:Yardımcısı Barçadan da tanıdığımız Johan Neeskens olacakmış.Şu son 24 saatte verdiğim haberlere ben bile inanamıyorum.Günler çok hareketli geçiyor.Umarım hep böyle devam eder.
İbracadabra Barcelona'da!

İbrahimoviç'i genelde hep böyle hatırlarız.Zor gollerin adamıdır. Gerçi her türlüsünü itinayla kaleye sokar ama onu İbracadabra yapan attığı inanılmaz gollerdir.Bir iddiaya göre Barça'ya transferi bitmiş.Daha tam doğrulatamadım ama inanmasam buralara taşımazdım.Bence biter bu iş.Burada bahsetmiştim zaten. Görüşlerim tabii ki değişmedi ama belitmek istediğim 1-2 nokta var.Birincisi bence İbrahimoviç dünyadaki en iyi santrfordur.Ama daha öncede belirttiğim gibi Barça'ya uyar mı emin değilim. Mutlaka gol atacaktır.Hatta düzinelercede atar.Ama Barça'nın futbol sisteminde Eto'o'nun yaptıklarını yapmayabilir. Sen Eto'o'ya ileride deli danalar gibi koş, heryere bas sonra sana top atarlarsa bitirmeye çalış dersin.Ama İbrahimoviç bunu kabul etmez. İbrahimoviç mutlaka oyunun çok içinde olduğu bir sistem isteyecktir.Uzaktan vuracak bazı topları da ezecektir.İbrahimoviç bu.Guardiola eğer sistemine uydurursa inanılmaz bir takım olabilirler.Zaten öyleler de o zaman gerçekten dünya tarihini yeniden yazan bir takım ortaya çıkabilir.
Eto'o'lu İnter tarafında da Eto'o iş yapar deyip süper bir resimle bu güzel postu bitireyim.
"Kaka İmzayı Attı Bile"
Resim Marca'nın birkaç gün önceki manşeti Florentino 5 numarayı Kaka'ya ayırdı diyor.Benim başlıkta Zidane'nın az önce söylediği bir söz.Eee adam artık Madrid'te transferin belki de 1 numarası.O bilmeyecek de biz mi bilecez.Gerçi bende bundan 16 gün önce transferi duyurmuştum ama neyse:) O günde her iki taraf içinde hayırlı olacağını düşündüğümü söylemiştim zaten.Milan gelen parayla bir tane iyi santrfor bir tanede stoper alacaktır tahminim.Haa bu arada eski haberde verdiğim sayılar biraz değişti.O kadar hata olur artık.Hata bile değil, o gün öyleydi sonradan işler değişti tabii.Son rakamlar 65 milyon bonservis, Kaka'ya senelik 9 milyon diye söyleniyor.Yine dönelim Milan'a.Transferleri doğru yapmalılar.Başkan seneye 4-3-1-2 oynayacağız dedi.-Ne kadar da Akdenizli oldukları belli di mi?-Başkan taktiği verdi gerisi Leonardo'nun.Ordaki 1 Ronaldinho. Zaten sırf Ronaldinho'yu adam etsin diye gelmiş bir adamdır Leonardo.Yoksa yine içlerinden bir adam çıkarırlardı da bu Leonardo olur muydu?Sanmam.Takımda önemli Brezilayalılar var ve Leonardo bu açıdan önemli.2'nin biri ise Pato.Diğeri WANTED!Keşke Eto'o'yu kaçırmasalardı. Onu da şimdi yazcam.Şimdi hedef Adebayor gibi duruyor ama ne kadar verebilecekleri şüpheli. Wenger bırakmak istemeyecektir.Stoper işine hiç girmeyeceğim ama ben stoper olsam ne yapar eder kendimi Milan'a atmak isterdim.Kendini bi kanıtla sonra 40'a kadar yolu var.Oyna oynama farketmez(Bkz.Nesta.)Serie A'nın geleceği için biraz kendilerini toparlamaları lazım.
İşin Madrid tarafında pek yazılcak bir şey yok.Perez ve Los Galacticos hikayesi.Yine de koşmayan, mücadele etmeyen Hollandalıların yerine iyi transfer.Zaten Sneijder ve Van Der Vaart Bundesliga yolcusu gibi duruyor.Madrid transferlere devam edip Barça'yı durdurmaya çalışacaktır en nihayetinde.
.
Çok alakasız not:Skibbe için Köln ile anılıyor diye belitmiştim bir kaç post altta.Frankfurt kaptı bile.Hayırlısı olsun.
4 Haziran 2009 Perşembe
M.Topuz ve Beşiktaş
Beşiktaş bu akşamüstü Türkiye transfer piyasasının en gözde oyuncusunu renklerine bağladı. Önce kontrat bilgilerini vereyim; senelik 1,5 milyon €'dan 3+1 yıllık sözleşme, artı 5 milyon euro da bonservis bedeli olarak Kayserispor'a verilecek. Yıllık ücret anladığım kadarıyla garanti para, büyük ihtimalle başarı üzerine ekstra prim de vardır. İsmi daha çok Fenerbahçe ve Beşiktaş ile anıldı. Beşiktaş'a imza attı. Doğrusu ben Fenerbahçe'ye transferini bekliyordum. Ama Demirören'in kendisine karşı özel zaafı olduğundan Beşiktaş işi çabuk bitirdi. Geçen sene hakkında 11 milyon euro gibi paralar konuşulurken 5 milyona satılması Kayseri yönetiminin hatasıdır. Bu sene 8 milyon euro'luk ne verdi Topuz? Galliani bile oyuncunun değerini kaybedebileceğini biliyor. Beşiktaş için baktığınız zaman ise çok önemli bir transfer. Sadece isim olarak bile. Çünkü bir de rakiplerin elinden alınmış bir oyuncu. Beşiktaş'ın en eksik mevkisi belki de sağ kanat. En azından taraftarlar Serdar Özkan'a artık katlanmak zorunda kalmayacak. Ama Mehmet Topuz doğru isim mi? Orası tartışılır. Bence Beşiktaş'ın havasına uymaz gibi geliyor. Oyun tarzı olarak Tello'ya benzese de Tello'dan çok daha bireysel oynayan, takımını sırtında taşımaya çalışan bir tip Mehmet Topuz. İşte bu noktada Beşiktaş'a adapte olabilirse, futbol stilini değiştirebilirse başarılı olur. Burada Mustafa Denizli'ye çok fazla iş düşüyor. Umarım başarılı olur da bize ve tüm futbolseverlere iyi bir Beşiktaş ve Mehmet Topuz izletirler. En azından Şampiyonlar Ligi'nde başarı için bu şart.
Etiketler:
Beşiktaş,
Kayserispor,
Mehmet Topuz,
Süper Lig
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)




